Алабуга нуры

30 май 2012 яңалыклары

  • 30 май 2012 - 06:02
    Газета көне
    Хөрмәтле милләттәшләребез! 9 июньдә Алабуга шәһәр мәдәният сараенда Газета көне билгеләп үтелә. Барлык әбүнәчеләребезне һәм газетабыз белән кызыксынган милләттәшләребезне әлеге чарага чакырабыз. Анда алдынгы журналистларны бүләкләү һәм хөрмәтләү булачак. Сезне күңелле концерт номерлары да шатландырмый калмас. Шушында ук район газеталарына язылу да үткәреләчәк. Уртак бәйрәмебезгә рәхим итегез!
  • 30 май 2012 - 06:00
    Хөрмәтле алабугалылар!
    Җомга көнне, ягъни 1 июньдә, Алабуга шәһәр мәдәният сараенда көндезге 13 сәгатьтән 15 сәгатькә кадәр "Алабуга нуры" һәм "Новая Кама" газеталарына язылу үткәрелә. 2012 елның икенче яртыеллыгына газеталарга язылырга өлгермәгән каладашларыбызны мәдәният сараена чакырабыз.
  • 30 май 2012 - 05:56
    Алабугада 16 километр юл яңартылачак
    Эш өч урамда бара. Нефтьчеләр проспектында юлчылар бер километр юлны яңарта.
  • 30 май 2012 - 05:53
    Игътибар – талпан!
    Узган елның шушы чоры белән чагыштырганда быел талпан тешләгән очраклар ике тапкырга артты, диләр белгечләр.
  • 30 май 2012 - 05:50
    Кайнар су буламы?
    Әлеге сорауга җылылык челтәрләре предприятиесе директоры Рафаил Абдрахманов җавап бирде.
  • 30 май 2012 - 05:15
    ТКХ департаменты җитәкчесе алышынды
    "Алабуга муниципаль районының коммуналь хуҗалык департаменты" директоры вазифаларын Марат Мөхәммәтҗанов башкарачак.
  • 30 май 2012 - 05:11
    Шик туса кинәт...
    Узган атнада Алабуга хакимиятенең кече залында район башлыгы Геннадий Емельянов җитәкчелегендә антинаркотик комиссия утырышы булды.
  • 30 май 2012 - 04:59
    Нинди дәреслекләр буенча укырбыз?
    Киләсе уку елы өчен ата-аналарга дәреслекләр сатып алыргамы, әллә басма китапларны электрон дәреслекләр алыштырырмы?
  • 30 май 2012 - 04:50
    Тәвәккәл һәм кыю кызлар
    Узган шимбәдә "Алабуга нуры", "Новая Кама" газеталары редакциясе Алабуга ЮХИДИ белән берлектә "Автоледи-2012" конкурсын үткәрде.
  • 30 май 2012 - 04:35
    Мөселманнар сабантуй үткәрде
    27 майда "Урман әкияте" лагере территориясендә мөселманнар өчен сабантуй үткәрелде.